24 Eylül 2013 Salı

Ben Onu Çok Sevdim 4.Bölüm Fragmanı İzle

Ben Onu Çok Sevdim 4.Bölüm Fragmanı Ayhan Aydan, Roma'ya yerleşmeye kararlıdır. Adnan Menderes O'nu durdurmak için bir akşam tasarlar. Ayhan'a bir hediyesi vardır. Bu arada orduda cunta faaliyetleri bir darbe tehdidine evirilmekte, Ankara'da çanlar Demokratlar için çalmaktadır.Ben Onu Çok Sevdim 4.Bölüm Bu kargaşanın ortasında bir gece Başvekil Adnan Menderes ortadan kaybolur. Herkes nerede olduğunu merak ederken, eşi Berin Menderes'in sürpriz bir konuğu vardır; Celal Bayar.Ben Onu Çok Sevdim 4.Bölüm İzle Herkes Menderes'in ne yapacağını anlamaya çalışmaktadır. Yüksel Menderes ise kız arkadaşı Sinem'den büyük bir devlet sırrını öğrenecek ve kendisini Cunta meselesinin tam göbeğinde bulacaktır. Ben Onu Çok Sevdim 4.Bölüm Yeni Fragmanı İzle Adnan Bey hem ailesini hem devletin bekasını hem de aşkını aynı anda savunmak zorundadır... Ben Onu Çok Sevdim 4.Bölüm Fragmanı İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder