19 Eylül 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 13.Bölüm Fragmanı İzle

Benim Hala Umudum Var 13.Bölüm Fragmanı Hakan, Umut’a karşı olan duygularını Ozan’a itiraf eder. Bu durumdan rahatsız olan Ozan, Hale’den yardım ister. Benim Hala Umudum Var 13.Bölüm İzle Umut ailesiyle barışıyor. Umut’un annesi ve kardeşi Ali ile arasındaki buzlar çözülür. Umut artık hem onlar hem de kendi geleceği için çalışmaktadır. Ozan Hakan’a olan borcunu ödemek için Musa’dan yardım ister. Benim Hala Umudum Var 13.Bölüm Rüzgar abisinin hoşlandığı kızın Umut olduğundan emin olur ve Umut’la yakınlaşmak için çabalar. Selda ve Yelda, Asudeyi çektikleri video ile tehdit eder. Yayın Günü: 19 Eylül PERŞEMBE Yayın Saati: 22.00 Benim Hala Umudum Var 13Benim Hala Umudum Var 13.Bölüm Fragmanı İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder