26 Eylül 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 14.Bölüm Fragmanı İzle

Benim Hala Umudum Var 14.Bölüm Fragmanı Umut ve Ozan aşklarını dolu dizgin yaşarken; Ozan Hakan’ın Umut’a olan ilgisinden rahatsızdır. Umut Ozan’a aralarındaki gerilimin sebebini sorsa da bir cevap alamaz. Ozan her şeyi Hale’ye anlatır ve yardım ister.Benim Hala Umudum Var 14.Bölüm Rüzgar abisi Hakan ve Umut’u yakınlaştırmak için çabalar. Umut ve Hale için tam işler düzelmeye başlamışken, aynı mahallede yaşadıkları Kadir Hale’ye saldırır. Umut Kadir’i etkisiz hale getirse de, mahalleli durumdan rahatsız olur ve evlerini taşlar. Musa son anda yetişir ve kızları alıp Zafer’in evine geri götürür. Zafer Ozan’dan aldığı paralarla Benim Hala Umudum Var 14.Bölüm İzle Musa’ya araba alır. Musa’nın ise başka bir planı vardır. Yelda ve Selda’dan kurtulmak için Leina devreye girer fakat Asude’nin buna tepkisi farklı olacaktır Yayın Günü: 26 Eylül PERŞEMBE Yayın Saati: 22.15 Benim Hala Umudum Var 14.Bölüm yENİ Fragmanı İzleBenim Hala Umudum Var 14.Bölüm Fragmanı İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder